سبد خريد شما : 0
?>

آغاز داوری ۶۵ اثر قابل قبول جشنواره رمان کوچه

به‌گزارش روابط عمومی کتاب کوچه، با اعلام دبیر دومین جشنواره رمان کوچه، با پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره مرحله نخست داوری رمان‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره آغاز شده است.

الهام فلاح افزود: در مجموع ۶۵ اثر قابل قبول در جشنواره داوری می‌شوند. البته تعداد آثار دریافت شده توسط دبیرخانه بیش از این بود، اما متاسفانه برخی نویسندگان به قواعد جشنواره دقت نداشتند و آثاری نظیر طرح داستان یا داستان کوتاه ارسال کرده بودند که از جشنواره کنار گذاشته شدند.

نشر کتاب کوچه با هدف شناسایی و حمایت از نویسندگان بااستعداد و صاحب اندیشه و قلم و معرفی و انتشار رمان‌های چاپ نشده دومین جشنواره رمان کوچه را برگزار می‌کند. براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، رمان‌های ارسالی نباید پیش از این منتشر شده باشند، هرنفر می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند و ژانر آثار آزاد است. همچنین آثار ارسالی باید در قالب فایل PDF به همراه مشخصات کامل نویسنده، تاریخ تولد، استان و شهر محل سکونت و شماره تماس به دبیرخانه ارسال شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی کوچه و نوین کتاب مراجعه کنند. دبیرخانه این رویداد در تهران. میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، خیابان فرصت شیرازی، کوچه پیرنیا، بن‌بست اول، پلاک ۴، واحد ۱ واقع است.
مرتضی برزگر (نویسنده و مدرس داستان‌نویسی متولد ۱۳۶۰)، امیر خداوردی (نویسنده و پژوهشگر متولد ۱۳۵۹)، فرشته نوبخت (نویسنده و مدرس و پژوهشگر ادبی متولد ۱۳۵۴)، داوران این رویداد فرهنگی و هنری هستند و الهام فلاح (نویسنده و روزنامه نگار متولد ۱۳۶۲) دبیر این دوره از جشنواره است.

دوره اول که سال گذشته برگزار شد و پایان تابستان ۹۷ به کار خود پایان داد شاهد داوری نویسندگان نام‌آشنای نسل چهارم داستان‌نویسی ایران از جمله علی خدایی (داستان‌نویس متولد ۱۳۳۷) ناهید طباطبایی (نویسنده متولد ۱۳۳۷) و آرش صادق بیگی (نویسنده و روزنامه‌نگار متولد ۱۳۶۱) بود.