سبد خريد شما : 0
?>

چاپ سوم رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی»

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب کوچه، رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» به چاپ سوم رسید.

کلوئه بنجامین نوشته جوان آمریکایی است که در این اثرش به مساله مرگ، زندگی و چگونه زیستن می‌پردازد.

رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» درباره دو خواهر و دو برادر نوجوان است که در حوالی سال‌های ۱۹۶۹ به خانه زنی عجیب می‌روند که توانایی پیش‌بینی زمان مرگ آدم‌ها را داشت. بچه‌ها با اصرار از او می‌خواهند که درباره آینده‌شان نظر بدهد و بگوید که هر کدام از آنها تا چه زمانی فرصت زندگی کردن دارند. نوجوان‌ها پس از مواجه شدن با این پیش‌بینی‌ها، زندگی‌شان متحول شد و هر کدام مسیری متفاوتی را در پیش گرفتند.

با خواندن این رمان می‌توان نگاه دوباره‌ای به زندگی داشت و مرگ را به شکل دیگری دید.

رمان کلوئه بنجامین با نام «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی…» پس از انتشار به سرعت در فهرست پرفروش‌های ۲۰۱۸ نیویورک تایمز قرار گرفته است. رسانه‌های دیگری مانند واشنگتن پست، اینترتینمنت ویکلی و رادیو نشنال پابلیک نیز این رمان را از بهترین‌های ۲۰۱۸ معرفی کردند.

مهسا ملک‌مرزبان نویسنده و مترجم است که سال‌ها در رادیو و تلویزیون نیز در حوزه کتاب فعالیت کرده است و مجموعه داستان او با عنوان «خرده‌روایت‌های بی‌زن و شوهری» و ترجمه‌هایش با عنوان‌های ، «سانست پارک» نوشته پل استر و «قلبی به این سپیدی» و «شیفتگی‌ها» نوشته خابیر ماریاس و… شهرت زیادی دارند.

مهسا ملک‌مرزبان نیز از سال‌ها پیش، به غیر از فعالیت در رادیو و تلویزیون، کتاب‌های متعددی ترجمه کرده است، مانند: مجموعه داستان نیز از آثار مشهور ملک‌مرزبان است که مخاطبان زیادی داشت.

 

اکنون چاپ سوم رمان «اگر می دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» نوشته کلوئه بنجامین با ترجمه مهسا ملک‌مرزبان در ۴۳۲ صفحه با قیمت ۸۲ هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.