سبد خريد شما : 0
?>

اطلاعیه مرحله نهایی جشنواره ادبی کتاب کوچه

پنجشنبه گذشته، سی‌ام بهمن ماه ۱۳۹۹ هیئت داوران دومین جشنواره رمان کتاب کوچه با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش الهام فلاح دبیر این جشنواره که به همت نشر کتاب کوچه، در راستای شناسایی و معرفی نوقلمان و حمایت از صداهای تازه در عرصه داستان‌نویسی دومین دوره خود را پشت سر گذاشته است، بنا به آرای حداکثری داوران این جشنواره -سرکار خانم فرشته نوبخت، جناب آقای مرتضی برزگر، جناب آقای امیر خداوردی– رمان «من چیزهایی می‌بینم که دیگران نمی‌بینند» نوشته‌ی سرکار خانم فرشته میرزایی به عنوان اثر برگزیده این دوره جشنواره معرفی شده و رمان‌های «وَلَفا» اثر خانم پگاه صراف و «روز آخر» اثر خانم سمیه کابلی به‌ترتیب عنوان دوم و سوم این جشنواره را کسب نمودند.

در این دوره بیش از ۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که برخی از آثار واجد شرایط شرکت در مسابقه نبوده و ۶۵ اثر به مرحله‌ی نخست داوری رسیدند که از میان آنها، پنج اثر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند که در پایان رمان «من چیزهایی می‌بینم که دیگران نمی‌بینند» رمان منتخب این دوره معرفی گردید.

رمان منتخب جشنواره، توسط نشر کتاب کوچه منتشر شده و در دسترس علاقمندان به ادبیات داستانی قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است رمان برگزیده‌ی دور اول جشنواره رمان کتاب کوچه، با عنوان «خشتمال» هم‌اکنون در بازار کتاب در دسترس عموم است. امید که حمایت و پشتیبانی از آثار نویسندگان جوان و تازه‌نفس آغاز راهی پرنور و درخشان در عرصه ادبیات ایرانی-‌فارسی باشد.

*

خبر برگزیدگان دومین دوره جشنواره رمان کتاب کوچه در خبرگزاری‌های ایسنا و ایبنا .