تمدید جشنواره رمان کوچه در خبرگزاری ایرنا

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره رمان کوچه تا پایان هفته جاری (۳۰ آبان) و همزمان با پایان هفته‌ کتاب و کتاب‌خوانی فرصت دارند.

به‌گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، نشر کتاب کوچه با هدف شناسایی و حمایت از نویسندگان بااستعداد و صاحب اندیشه و قلم و معرفی و انتشار رمان‌های چاپ نشده دومین جشنواره رمان کوچه را برگزار می‌کند.
نوقلمان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد فرهنگی و ادبی می‌توانند رمان‌های خود را به نشانی الکترونیکی ketabkoochehpub@gmail.com ارسال و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی کوچه  و نوین کتاب مراجعه کنند.

دبیرخانه این رویداد در تهران. میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، خیابان فرصت شیرازی، کوچه پیرنیا، بن‌بست اول، پلاک ۴، واحد ۱ واقع است.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، رمان‌های ارسالی نباید پیش از این منتشر شده باشند، هرنفر می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند و ژانر آثار آزاد است.

همچنین آثار ارسالی باید در قالب فایل PDF به همراه مشخصات کامل نویسنده، تاریخ تولد، استان و شهر محل سکونت و شماره تماس به دبیرخانه ارسال شوند.

مرتضی برزگر (نویسنده و مدرس داستان‌نویسی متولد ۱۳۶۰)، امیر خداوردی (نویسنده و پژوهشگر متولد ۱۳۵۹)، فرشته نوبخت (نویسنده و مدرس و پژوهشگر ادبی متولد ۱۳۵۴)، داوران این رویداد فرهنگی و هنری هستند و الهام فلاح (نویسنده و روزنامه نگار متولد ۱۳۶۲) دبیر این دوره از جشنواره است.

دوره اول که سال گذشته برگزار شد و پایان تابستان ۹۷ به کار خود پایان داد شاهد داوری نویسندگان نام‌آشنای نسل چهارم داستان‌نویسی ایران از جمله علی خدایی (داستان‌نویس متولد ۱۳۳۷) ناهید طباطبایی (نویسنده متولد ۱۳۳۷) و آرش صادق بیگی (نویسنده و روزنامه‌نگار متولد ۱۳۶۱) بود.