سبد خريد شما : 0
?>

شما به یک چالش برای زندگی دعوتید

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب کوچه، چالش پاسخ دادن به سوال «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی، چطور زندگی می‌کردی؟» از ۱۷ تا ۳۰ مهر با حمایت موسسه نوین کتاب گویا برگزار می‌شود.

عنوان این چالش برگرفته از رمانی با همین نام است که کلوئه بنجامین آن را نوشته و مهسا ملک‌مرزبان آن را ترجمه کرده است.

داستان این رمان به سال ۱۹۶۹ بازمی‌گردد. زمانی که در آپارتمان‌های واقع در منطقه دلگیر  لوورایست ساید نیویورک، یک روانی زندگی می‌کرد که مدعی بود می‌تواند زمان مرگ آدم‌ها را پیش‌بینی کند. چهار فرزند خانواده گُلد که برای شنیدن چنین چیزی بسیار کوچک بودند، پنهانی به سراغش رفتند، حرف‌هایش را شنیدند و از آینده خود باخبر شدند. و از همان روز سرنوشتشان عوض شد.

کلوئه بنجامین نویسنده جوان آمریکایی است که تا امروز دو اثر از او منتشر شده. یکی از آنها «آناتومی رویاها» نام دارد و دیگری «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی…». او در دانشگاه ویسکانسین نویسندگی خلاق را آموخته است و در کنار همسرش در همین شهر زندگی می‌کند.

«اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی…» تاکنون به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده است و در لیست پرفروش‌های ۲۰۱۸ نیویورک تایمز قرار گرفته. رادیو نشنال پابلیک، واشنگتن پست، اینترتینمنت ویکلی این کتاب او را از بهترین کتاب‌های سال ۲۰۱۸ معرفی کرده‌اند.

این اثر در ایران در کمتر از چهار ماه به چاپ چهارم رسید.

 

برای شرکت در این چالش کافی است به این پرسش پاسخ دهید: «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی، چطور زندگی می‌کردی؟» و جایزه نقدی و جایزه اعتباری خرید کتاب به ارزش جمعا یک میلیون تومان دریافت کنید.

 

حضور در چالش پاسخ دادن به سوال «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی، چطور زندگی می‌کردی؟» بسیار ساده است.

کافی است این مراحل را گام به گام پیش برید تا به جایزه دسترسی پیدا کنید:

  1. پیج اینستاگرامی «نوین کتاب» را فالو کنید و از فیلتر استوری آن که برای این جشنواره طراحی شده، استفاده کنید.
  2. دو قالب فیلتر استوری برایتان طراحی کرده‌ایم: یا با این فیلتر از خودتان فیلم بگیرید و به این سوال جواب دهید، یا با استفاده از جواب‌های از قبل تعیین‌شده نظر موافق و مخالفتان را اعلام کنید. که در این حالت دوم کافی است سرتان را به سمت علامت موافق یا مخالف کج کنید تا استوری شما را بشناسد. (راستی، برای استفاده از این فیلتر باید بدون ماسک فیلم بگیرید و کارتان با عکس گرفتن راه نمی‌افتد!)
  3. بعد آن را در پیج خودتان استوری کنید. حتما انتشارات کتاب کوچه و نوین کتاب را هم منشن کنید.
  4. تمام استوری‌ها در کتاب کوچه منتشر خواهد شد.
  5. استوری‌های برگزیده در نوین کتاب نمایش خواهد داده شد.
  6. در هر استوری نظر مخاطبان را هم می‌پرسیم که چقدر شما و فیلمتان را پسندیدند و با آن، همسو بودند (همان لایک گرفتن اصطلاحی خودمان).
  7. در نهایت، به آن استوری که بیشتر از بقیه پسندیده شده، جایزه نقدی ۴۰۰ هزارتومانی هدیه داده می‌شود.
  8. به ۳ نفر بعدی نیز جایزه اعتبار ۲۰۰ هزارتومان برای خرید کتاب صوتی از نوین کتاب گویا هدیه داده خواهد شد.
  9. این چالش فرصتی است تا یک بار دیگر در خلوت از خودتان بپرسید که اگر من می‌دانستم تا کی زنده هستم، چطور زندگی می‌کردم؟